Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ:ΝΑΤΟ'Ι'ΚΟ ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ!

Στο λιμάνι του Ηρακλείου μπήκε το Ολλανδικό υποβρύχιο HNLMS-WALRUS,
με τη βοήθεια δύο ρυμουλκών αλλά και του σκάφους του λιμενικού.




Το μήκος του υποβρυχίου είναι 60 μέτρα και θα βρίσκεται στο Αιγαίο για τις περιπολίες του ΝΑΤΟ.


Στόχος του Ολλανδικού υποβρυχίου ήταν να αποβιβάσει μέλη του πληρώματος, τα οποία χρειάζονταν ιατρική παρακολούθηση.



Σύμφωνα με πληροφορίες, το υποβρύχιο θα παραμείνει μέχρι και την Παρασκευή 28 Οκτωβρίου, αλλά ο κόσμος δεν θα μπορεί να το επισκεφθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...