
και έστειλαν μαχητικά αεροσκάφη να πετάξουν ταυτόχρονα πάνω από δύο νησιά μας!
Ζεύγος αεροσκαφών F-16 εισήλθε στο FIR Αθηνών βόρεια της Χίου και εκτέλεσε υπερπτήση πάνω από τη νήσο Παναγιά και ταυτόχρονα, άλλο ένα ζεύγος μπήκε βόρεια της Λήμνου και στις 15:09 πέταξε πάνω από τη Ζουράφα.
Ακόμα μια προσπάθεια των Τούρκων να αμφισβητήσουν τα κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας μας...με ότι αυτό συνεπάγεται...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου