Ύστερα από την πτώση του χρηματιστηρίου της Κίνας, ακολούθησαν τόσο τα Ευρωπαϊκά όσο και το χρηματιστήριο της Αμερικής!
Ιδιαίτερο ρόλο στην "βουτιά" των χρηματιστηρίων της Αμερικής έπαιξε και η υποτίμηση του δολαρίου, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι επενδυτές ψάχνουν νέα είδη επένδυσης.
Οι ειδικοί αναφέρουν πως πλέον δεν έχουν ζήτηση οι μετοχές αλλά ο φυσικός πλούτος όπως καθαρό ασήμι και είδη χρυσού!
Η μέχρι τώρα ροή του χρηματιστηρίου ανά των κόσμο δεν είναι προϊδεάζει για κάτι καλό.
Δείτε τα σχετικά βίντεο:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου