Πιο συγκεκριμένα, οι τράπεζες μέσα στις επόμενες ημέρες θα καταθέσουν το σχέδιο για την μείωση του προσωπικού στο Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
προκείμενου να πάρουν τις σχετικές εγκρίσεις. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο στόχος είναι η αποχώρηση μέσω της εθελουσίας εξόδου να ολοκληρωθεί ακόμα και μέσα στο πρώτο τρίμηνο, δηλαδή μέχρι το τέλος Μαρτίου!
Όπως αναφέρει η Καθημερινή, οι τράπεζες που θα ξεκινήσουν πρώτες το πρόγραμμα της εθελουσίας εξόδου θα είναι η Εθνική και η Πειραιώς.
Ταυτόχρονα υπάρχουν πληροφορίες για μείωση των αριθμών των υποκαταστημάτων κατά περίπου 180.
Αναλυτικά οι συνολικές μειώσεις προσωπικού ανά τράπεζα:
Εθνική Τράπεζα: 1.605 άτομα
Τράπεζα Πειραιώς: 1.570 άτομα
Eurobank: 1.000 άτομα
Alpha Bank: 174 άτομα
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου