Ελληνίδες και Έλληνες Ορθόδοξοι πατριώτες ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.
Εν
μέσω της επίθεσης που έχει δεχθεί η Ελληνική Κοινωνία με την
δικαιολογία της ίωσης του κορωνοϊού, το Υπ. Παιδείας και Θρησκευμάτων
προωθεί ένα πονηρό και δόλιο νομοσχέδιο, με το οποίο εισάγει σε όλες τις
βαθμίδες της εκπαίδευσης, από το Νηπιαγωγείο μέχρι και το Λύκειο, το
ανήθικο «μάθημα» της πορνείας, που το ονομάζουν «σεξουαλική
διαφώτιση-διαπαιδαγώγηση». Αυτό είναι χρόνια απαίτηση των Σιωνιστών.
Και προσπαθούν πολλά χρόνια να διαλύσουν ΗΘΙΚΑ τα Ελληνόπουλα με την εισαγωγή «μαθήματος» ΠΟΡΝΕΙΑΣ στα Δημόσια Σχολεία, αλλά δεν έγινε ποτέ με νόμο μέχρι σήμερα.
Υπάρχουν βέβαια κάποιοι δόλιοι παρακρατικοί μηχανισμοί στα σχολεία, που προσπαθούν να περνάνε «εμβόλιμα» τέτοια ανήθικα «μαθήματα», αλλά όπως είπαμε είναι παρακρατικοί και δεν καλύπτονται από την ελληνική νομοθεσία.
Τώρα λοιπόν και εν μέσω της «ψευτο-επιδημίας» που έχουν αδρανοποιηθεί τα αντανακλαστικά των Ελλήνων, προσπαθεί η Κεραμέως και οι αντίχριστοι του Υπ. Παιδείας και Θρησκευμάτων, να ΠΛΗΞΟΥΝ τα Ελληνόπουλα, φέρνοντας «νόμο» για την ΠΟΡΝΕΙΑ στα ελληνικά σχολεία.
ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΑΠΟΤΕΛΛΕΙ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ και αυτοί οι αντίχριστοι που το προωθούν είναι για «ΙΣΟΒΙΑ» και χωρίς δίκη.
ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η «ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ» ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Το Σύνταγμα της Ελλάδος (άρθ 16.2) και η ελληνική νομοθεσία, (Ν 1566 ΦΕΚ 167/1985) έχουν πολύ συγκεκριμένους σκοπούς για την εκπαίδευση των Ελληνόπουλων.
Μέσα σε αυτούς αναφέρεται πως σκοπός της εκπαίδευσης είναι και η ΗΘΙΚΗ ΑΓΩΓΗ των Ελλήνων.
Η λέξη «ΗΘΙΚΗ» είναι ελληνική και έχει ως έννοια, τους άγραφους νόμους μίας κοινωνίας, που όταν τηρούνται δεν δημιουργούνται προβλήματα ΠΟΡΝΕΙΑΣ και ΜΟΙΧΕΙΑΣ μέσα στην κοινωνία.
Είναι το αντίθετο της ΑΝΗΘΙΚΟΤΗΤΑΣ, που την προβάλουν ως «πρόοδο» οι αριστερο-αθεο-κουλτουριάρηδες, που έχουν για «σημαία» τους τα “gay pride” και σύνθημα τους το «πηδάτε αλλήλους».
Αυτήν την ΠΟΡΝΕΙΑ -«πρόοδο» έρχεται να υπηρετήσει και η Κυβέρνηση της Ν.Δ., δείχνοντας σε όλους, πως ο Σιωνισμός και ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ελέγχει και διατάζει τις Κυβερνήσεις.
Θέλουν λοιπόν, την ΗΘΙΚΗ ΑΓΩΓΗ που επιτάσσει ως σκοπό της ελληνικής παιδείας το Σύνταγμα της Ελλάδος, να την μετατρέψουν σε ΑΝΗΘΙΚΗ «αγωγή», και να διδάσκεται στα σχολεία η ΠΟΡΝΕΙΑ.
ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΣ ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ, ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΑΝΗΘΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥΣ.
Στην Ευρώπη λίγα κράτη έχουν την «σεξουαλική αγωγή» ως προαιρετικό ή υποχρεωτικό μάθημα και κυρίως οι Βόρειες χώρες: Αγγλία, Δανία, Γερμανία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Φινλανδία, Σουηδία.
Με λίγα λόγια, οι «παιδεραστές» της Βόρειας Ευρώπης που έχουν ελεύθερη την παιδoφιλία και την κτηνoβασία και όταν ο ελληνικός πολιτισμός έφτιαχνε Παρθενώνα, αυτοί έτρωγαν ο ένας τον άλλον!
Πρωτοπόρος σε αυτό, είναι η Σουηδία που το ενέταξε ως υποχρεωτικό μάθημα το 1958 και τα παιδιά διδάσκονται από 11 χρονών τα γεννητικά όργανα, από 13 χρονών λειτουργία αναπαραγωγής και από 15 χρονών μεθόδους αντισύλληψης, αφροδίσια νοσήματα και τρόπους διακοπής της εγκυμοσύνης.
Αυτή είναι η «προοδευτική» Σουηδία γι’ αυτό είναι διαλυμένη ηθικά...
Σε όλες τις χώρες που εφαρμόστηκε το «πρόγραμμα» ΑΠΕΤΥΧΕ ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ.
Ο Νευρολόγος-ψυχίατρος Ανανίας Καβάκας σημειώνει:
«Αν η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση όπως εφαρμόστηκε σε αρκετές χώρες στα σχολεία απέτυχε, οφείλεται στο γεγονός ότι οι ειδικοί έδωσαν μόνο πληροφορίες σχετικά με ανατομία, φυσιολογία ή ψυχολογία του σεξ, χωρίς να τονίσουν και τις ΗΘΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ που πρέπει να το διέπουν».
Στην Γερμανία οι παρενέργειες του «μαθήματος» έφθασαν με την πρωτοβουλία γονέων, ως το ανώτατο Δικαστήριο της Καρλσρούης.
Στην Γαλλία παραδέχθηκαν ότι το μάθημα σεξουαλικής αγωγής απέτυχε παταγωδώς, διότι διδάχθηκε από αναρμόδια πρόσωπα.
Στην Αγγλία ολόκληρη η κοινή γνώμη συγκλονίστηκε από το φρικιαστικό έγκλημα ενός μαθητή μόλις 12 χρόνων, όταν μετά το «μάθημα», σκότωσε ένα κοριτσάκι 4χρονών, που αντιστάθηκε στην επιθυμία του... «να δει πως είναι ο έρωτας».
Μετά από αυτό οι γονείς έγραψαν στους αρμόδιους φορείς: «σταματήστε τα σεξουαλικά μαθήματα στα σχολεία. Θα κάνετε τα παιδιά μας ανώμαλα ή σεξουαλικούς εγκληματίες».
Η πρωτοπόρος σε αυτό το χάος της σεξουαλικής ασυδοσίας, είναι η πρωτοπόρος του προγράμματος και «προοδευτική» ΣΟΥΗΔΙΑ!!!!
Οι βιασμοί αποτελούν καθημερινό σύνηθες φαινόμενο και ο αριθμός συνεχώς αυξάνει.
Οι Ισλαμιστές αλλοδαποί βιάζουν και χτυπούν ακόμα και δημόσια τις Σουηδέζες και δεν μιλάει κανείς, διότι έχει ΔΙΑΛΥΘΕΙ η κοινωνία στην Σουηδία.
Η Σουηδία είναι πρώτη στον κόσμο σε αυτοκτονίες εφήβων, σε ψυχολογικά προβλήματα εφήβων και σε αφροδίσια νοσήματα.
Σύμφωνα με την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας έρχεται ΠΡΩΤΗ και μάλιστα συνεχώς από το 1967 στα κρούσματα βλεννόρροιας.
Η πορνεία και ειδικά οι γυναίκες που το εξασκούν ως επάγγελμα, 20πλασιάστηκαν την προηγούμενη δεκαετία. (βιβλίο Φ.Δ. Κούβελα «Η ηθική κρίση στις Σκανδιναβικές κοινωνίες».
Ο Σουηδός καθ. Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου της Ουψάλα Ιωακείμ Ισραέλ, Εβραίος και «υπέρμαχος του θεσμού», σε τηλεοπτική εκπομπή συμβούλεψε τις γυναίκες να έχουν πάντα μαζί τους προφυλακτικά, ενώ σε άρθρο του έγραψε:
«Στις χώρες που εισήγαγαν το μάθημα του σεξ στα σχολεία, αυξήθηκε καταπληκτικά ο αριθμός των 12χρονων και 14χρονων που έμειναν έγκυες»!!!!!
ΕΤΣΙ ΔΙΑΛΥΣΑΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΣΟΥΗΔΙΑ και αυτό πάει να κάνει και στην ΕΛΛΑΔΑ η Κεραμέως και οι αντίχριστοι του ΙΣΡΑΗΛ.
Το καταλάβαμε ΌΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ «ΜΑΤΣΟΥΚΙΑ»;;;
ΚΑΙ Η ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ;;;
«ΣΦΥΡΙΖΕΙ ΑΔΙΑΦΟΡΑ»;;;
ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΔΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΕΣ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ.
Όπως σωστά έχουν πει, η σεξουαλική αγωγή είναι ένα σύνθετο θέμα, που σχετίζεται με την ΘΡΗΣΚΕΙΑ, την ΙΑΤΡΙΚΗ, την ΒΙΟΛΟΓΙΑ, την ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ , την ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ και την ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ.
Οπότε υπάρχουν πολύ μεγάλα προβλήματα και πολλά μειονεκτήματα μίας τέτοιας διδασκαλίας στα σχολεία.
Αυτά είναι:
Πρώτον: Η ανάπτυξη των παιδιών, (σωματική, διανοητική, ψυχική) αναπτύσσεται με διαφορετικούς ρυθμούς και ας έχουν την ίδια ηλικία.
Οπότε οι σεξουαλικές διεγέρσεις δεν είναι ποτέ ίδιες ΚΑΙ κάτι που μπορεί να ενδιαφέρει ένα παιδί, αφήνει αδιάφορο το άλλο.
Κάθε παιδί δεν είναι έτοιμο να δεχθεί την ίδια σεξουαλική πληροφορία και αν του την δώσεις, ΘΑ ΤΟ ΒΛΑΨΕΙΣ.
Δεύτερον: Οι διαφορετικές επιστήμες που σχετίζονται με την σεξουαλική αγωγή, βλέπει η καθεμία το θέμα από διαφορετική σκοπιά.
Γι’ αυτό και δεν υπάρχει μεταξύ τους απόλυτη συμφωνία.
Το σχολείο τώρα τι ακριβώς θα υιοθετήσει;
Αν παραμεριστεί η ΘΡΗΣΚΕΙΑ, όπως έγινε στις ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΚΕΣ χώρες που εφαρμόστηκε, τότε δεν μιλάμε για σεξουαλική αγωγή αλλά για σεξουαλική διαφώτιση, που περιέπλεξε το πρόβλημα και οδήγησε την νεολαία ταχύτερα στην διαφθορά.
Τρίτον: ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ;
Τι καθηγητές και ποιάς ειδικότητας; Θεολόγοι, Παιδαγωγοί, Ιατροί, Σεξολόγοι, Βιολόγοι;
Εδώ δεν μιλάμε για απλή μετάδοση γνώσεων, αναπνοής, καρδιακής λειτουργίας, πέψης κ.λ.π.
Το θέμα είναι ηθικό, ψυχικό, πνευματικό και θέλει και εξατομικευμένη προσέγγιση το κάθε παιδί, ανάλογα της ωριμότητάς του.
Τέταρτον: Τα παιδιά μίας τάξης, έχουν διαφορετική ψυχοσύνθεση, αρχές και χαρακτήρα.
Ακόμη και μεταξύ παιδιών ίδιας ηλικίας, άλλα θα είναι απαθή, άλλα ευσυγκίνητα, άλλα πολύ αθώα, άλλα πονηρεμένα, άλλα ιδεαλιστές και ονειροπόλοι, άλλα ρεαλιστές και αισθησιακοί.
Κανένα παιδί δεν θα αντιδράσει με τον ίδιο τρόπο!!!
Επιπλέον το μάθημα αυτό απαιτεί ιδιαίτερη σοβαρότητα και κατάλληλο κλίμα.
Διαφορετικά θα υπάρξουν γέλια, πλάκες, και η ατμόσφαιρα θα γίνει εκρηκτική, η πειθαρχία ασταθής, το περιβάλλον ηλεκτρισμένο.
Και όχι μόνο δεν πρόκειται να γίνει μάθημα σε αποδεκτά επίπεδα, αλλά θα εκτραπεί επικίνδυνα σε βάρος όλων.
Οπότε όλοι οι ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΔΙΚΟΙ* έχουν αποφανθεί, πως στο θέμα της σεξουαλικής αγωγής των παίδων και των νέων, ο ρόλος των ΓΟΝΕΩΝ είναι ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΣ και κανένα σχολείο δεν μπορεί να αντικαταστήσει τους γονείς.
Και αν υπάρχει κάτι που πρέπει να γίνει, είναι η ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ από ειδικά κλιμάκια επιστημόνων που διαθέτουν και ηθικά αναστήματα.
ΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΔΥΝΑΤΟΝ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΒΛΕΨΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΑΝΗΘΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΠAΙΔΕΡAΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΤΗΝOΒΑΤΩΝ ΤΗΣ ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΑΣ;;;
Και επειδή ακριβώς δεν έχουν ελληνικό πολιτισμό στην νομοθεσία τους, έχουν κάνει τις κοινωνίες τους μπoυρδέλα σεξουαλικής ασυδοσίας...
ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ ΤΩΝ ΑΝΩΜΑΛΩΝ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΚΤΗΝΟΒΑΤΩΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η ΚΕΡΑΜΕΩΣ με τον νέο «νόμο»;
ΚΑΙ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΡΝΕΙΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ;
Άντε να δούμε τι καπνό «μασάτε» και τι καπνό «φουμάρετε» ΟΛΟΙ ΣΑΣ, υπηρέτες του αντίχριστου, ΠΟΥ ΈΧΕΤΕ ΕΝΔΥΘΕΙ ΤΟ ΙΕΡΟ ΡΑΣΟ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ.
Διότι όταν εξέταζε η ΕΠΙΤΡΟΠΗ της Εκκλησίας, τα βιβλία Θρησκευτικών των Φίλη και Γαβρόγλου, που δίδασκαν Κοράνι και Μουσουλμανισμό στα παιδιά, οι Ιεράρχες είχαν δώσει το «πράσινο» φως για να εκδοθούν, ενώ το ΣτΕ τότε τα ακύρωσε ως ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΤΙΚΑ και πολλαπλώς Αντισυνταγματικά.
Για τους Ιεράρχες όμως ήταν ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ!!!
Για να δούμε τώρα. Όλα θα τα βρουν πάλι ΤΕΛΕΙΑ oι Ιεράρχες στο νέο «νομοσχέδιο»;;;;
ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ...!
Ιωάννης Λαμπρόπουλος
Συγγραφέας-ερευνητής-αρθρογράφος
Υ.Γ. Επειδή το Υπ. Παιδείας είναι και ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, οποιοδήποτε νομοσχέδιο έρχεται, πρέπει πριν ψηφιστεί, να έχει απαραίτητα και την έγκριση της Εκκλησίας.
Με τα βιβλία Θρησκευτικών των Φίλη και Γαβρόγλου που εκδώθηκαν με υπουργικές αποφάσεις, Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΧΕ ΠΡΟΔΟΣΕΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ διότι είχε δώσει την έγκρισή της για να διδάσκονται τα παιδιά τις προσευχές του Κορανίου προς τον Αλλάχ.
Στην επιτροπή της Εκκλησίας τότε, ήταν ο ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, που ήταν ο πρώτος ΤΩΡΑ που διέταξε στην Μητρόπολή του το κλείσιμο των Ιερών Ναών, πριν και από τον Μητσοτάκη!!!
Έτσι για να γνωρίζετε ποιούς βάζουν στις επιτροπές της Εκκλησίας για τα θέματα παιδείας...
Τους ΟΠΑΔΟΥΣ του ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ βάζουν και τους ΠΡΟΔΟΤΕΣ των Ορθοδόξων Ελλήνων.
Τα στοιχεία που δημοσιεύονται στο άρθρο
*Οι ειδικοί επιστήμονες που έχουν διατυπώσει γραπτώς τις ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ και ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ θέσεις τους επί του θέματος της σεξουαλικής αγωγής των νέων είναι οι εξής:
Ο Καθηγητής της Παιδιατρικής του Πανεπιστημίου Αθηνών και Ακαδημαϊκός Νικ. Ματσανιώτης
Ο Καθηγητής της Παιδιατρικής του Πανεπιστημίου Αθηνών Σπυρ. Μ. Καλλιάφας
Ο Διευθυντής τής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Κύπρου Μ. Μαραθεύτης (τώρα πρόεδρος του ΡΙΚ)
Ο διακεκριμένος Αμερικανός Καθηγητής τής Ιατρικής Cabot Richard
Ο Ψυχίατρος Αρ. Α. Ασπιώτης στο βιβλίο του «Το παιδί και η σεξουαλική διαφώτισις»
Η Αγγλίδα Σεξολόγος-Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Δρ. Ελίζαμπεθ Στάνλεϋ
Ο Νευρολόγος-Ψυχίατρος Δρ. Aνανίας Καβάνας
Ο επ. Καθηγητής της Μαιευτικής και Γυναικολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών Γ. Κρεατσάς
Ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Χριστόδουλος Παρασκευαΐδης:
Η Ορθόδοξη σεξουαλική αγωγή (Πρωτοπρεσβύτερος π. Γεώργιος Μεταλληνός)
Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση (Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης, Καθηγητής Θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ.)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου