για τις κόντρες στα «Λιμανάκια» της Βουλιαγμένης και στη «Βούτα» στην περιοχή της Αργυρούπολης.
Η Αστυνομία, με περιπολικά που πολλές φορές δεν έφτασαν σε ιπποδύναμη ούτε το 1/3 αυτά των «κοντράκηδων», αναζητεί τρόπους να γίνει πιο... γρήγορη!
Κάπως έτσι, ο τότε υπουργός Δημόσιας Τάξης, κάνει αποδεκτή την εισήγηση αξιωματικών της ΕΛ.ΑΣ. για τη δημιουργία μίας πραγματικά ταχυκίνητης δύναμης -στα πρότυπα άλλων αστυνομικών του εξωτερικού- με αμάξια που καμία σχέση δεν θα έχουν με τα μέχρι τότε περιπολικά.
Κάπως έτσι ξεκινά η ιστορία της «Ομάδας Σ», με τον αστυνόμο Καραβελάκη να αναλαμβάνει εντός μίας εβδομάδας να εκπαιδεύσει πληρώματα της Άμεσης Δράσης που θα περιπολούν τη νύχτα με αυτοκίνητα που «πάταγαν» για πλάκα τα 200 χλμ. την ώρα!
Στόχος; Το κυνήγι των «κοντράκηδων» αλλά και των κακοποιών που διέθεταν γρήγορα αυτοκίνητα, ώστε, να ξεφεύγουν από τη δαγκάνα τα νόμου!
Τα πρώτα αυτοκίνητα που εντάχθηκαν στην «Ομάδα Σ» προέρχονταν κατά βάση από τα κατασχεμένα του ΟΔΔΥ και ήταν δύο Mercedes Benz 190e, μία Lancia Intergrale, μία Bmw M3 και μία Porshe 911 Carrera.
Πολύ γρήγορα εντάχθηκαν στους κόλπους της δύναμης ένα Audi Rs2 που βγήκε στην παραγωγή μετά από συνεργασία Audi-Porshe το 1994 και μία Alfa Romeo.
Τιμή για τους «κοντράκηδες» μία κλήση από την «Ομάδα Σ»
Γρήγορα
η «Ομάδα Σ» έγινε από τη μία φόβος και τρόμος για τους κακοποιούς που
πλέον ένιωθαν την... καυτή ανάσα από τα μοτέρ των περιπολικών με το
χαρακτηριστικό μπορντό ή μαύρο χρώμα, αλλά και πόλος έλξης για τους
«κοντράκηδες»!
Ναι, καλά διαβάσετε καθώς πολλοί θεωρούσαν «τίτλο τιμής» στους κόλπους τους να έχουν κλήση από τη συγκεκριμένη υπηρεσία της ΕΛ.ΑΣ., καθώς έδινε το... σήμα στην πιάτσα ότι είναι γρήγοροι!
Ναι, καλά διαβάσετε καθώς πολλοί θεωρούσαν «τίτλο τιμής» στους κόλπους τους να έχουν κλήση από τη συγκεκριμένη υπηρεσία της ΕΛ.ΑΣ., καθώς έδινε το... σήμα στην πιάτσα ότι είναι γρήγοροι!
Με
το πέρασμα του χρόνου, κάπου στα μέσα του 2000, το υπουργείο Δημόσιας
Τάξης πήρε την απόφαση να καταργήσει την «Ομάδα Σ».
Σήμερα, πολλοί είναι οι αστυνομικοί που ζηλεύουν τους παλιούς συναδέλφους τους που είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν αυτοκίνητα - θηρία σε ιπποδύναμη, καθώς η οικονομική κρίση και οι περικοπές έχουν ως αποτέλεσμα να βλέπουμε στους δρόμους περιπολικά που θυμίζουν... τριτοκοσμικές χώρες ακόμη και με 500.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ τους.
πηγη
Σήμερα, πολλοί είναι οι αστυνομικοί που ζηλεύουν τους παλιούς συναδέλφους τους που είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν αυτοκίνητα - θηρία σε ιπποδύναμη, καθώς η οικονομική κρίση και οι περικοπές έχουν ως αποτέλεσμα να βλέπουμε στους δρόμους περιπολικά που θυμίζουν... τριτοκοσμικές χώρες ακόμη και με 500.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου