Πέμπτη 26 Ιουλίου 2018

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΔΕΡΦΙΑ! Οι ΣΕΡΒΟΙ κράτησαν ενός λεπτού ΣΙΓΗ για τα θύματα της ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ...

Σε μια συγκινητική κίνηση προχώρησαν οι ομόδοξοι Σέρβοι,
με πρωτοβουλία του νυν προπονητή του Ερυθρού Αστέρα.

Στον προχθεσινό αγώνα με την Σούντουβα για τα προκριματικά του Champions League, οι οπαδοί κράτησαν ενός λεπτού σιγή για τις φονικές πυρκαγιές στην Αττική, ενώ στο φωτεινό πίνακα του γηπέδου, υπήρχε μήνυμα συμπαράστασης στον ελληνικό λαό.


Μάλιστα ο Ερυθρός Αστέρας έστειλε και μήνυμα συμπαράστασης μέσω twitter

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...