
που κρατά περικυκλωμένη την Κύπρο επιβάλλοντας ναυτικό αποκλεισμό.
Η πληροφορία αυτή ήρθε εις γνώσιν του ΓΕΕΘΑ.
Οι διάλογοι τρόμου με το ιταλικό γεωτρύπανο που οι Τούρκοι προσπάθησαν να το βουλιάξουν έχουν καταγραφεί σε Βίντεο το οποίο θα παρακολουθήσει η Σύνοδος Κορυφής.
Και μετά τι; Οι Ευρωπαίοι μπροστά στην ισχύ των όπλων χέστηκ@αν κυριολεκτικά και μεταφορικά.
Από τις κινήσεις των Τούρκων γίνεται αντιληπτό, πως οι Τούρκοι είχαν δοκιμάσει σενάρια ενώ και ο εμβολισμός στα Ίμια του ελληνικού σκάφους δεν ήταν τυχαίος.
Εστειλαν μήνυμα στην ιταλική ΕΝΙ οι Τούρκοι; Πιθανότατα ναι.
Η όλη εξέλιξη αποτελεί δυστυχώς επιβεβαίωση ότι πάμε χωρίς σχέδιο, χωρίς υποστήριξη και ότι η ΕΝΙ θα αποσυρθεί. Τότε κάποιοι στην Κύπρο πανηγύριζαν λέγοντας πως η Τουρκία θα υποχωρήσει…
Όλο το βάρος θα πέσει ξανά στην ΠΑ και ΠΝ. Θα αποφασίσουν οι πολιτικοί να εμπλακούμε στρατιωτικά;
Ο Αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας, Αντιπτέραρχος Χρήστος Χριστοδούλου, βρέθηκε στην 115 Πτέρυγα Μάχης στη βάση της Σούδας και πέταξε με μαχητικό αεροσκάφος στο Κεντρικό Αιγαίο.
Όπως αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση του ΓΕΑ, «κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του, ο Αρχηγός ενημερώθηκε για τα τρέχοντα θέματα της Μονάδας, περιηγήθηκε στους χώρους εργασίας, συνομίλησε με το Ιπτάμενο και Τεχνικό προσωπικό και συμμετείχε σε πτήση ζεύγους αεροσκαφών F-16 Block 52+, στο Κεντρικό Αιγαίο βομβαρδίζοντας βραχονησίδες στέλνοντας μήνυμα προς την Αγκυρα.
Τα μαχητικά ήταν φορτωμένα με πραγματικές βόμβες και αφού πέταξαν σε χαμηλό ύψος έπληξαν στόχους στο πεδίο βολής των βραχονησίδων «Καράβια».
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου