και το πλήρωμά του πέθανε ακαριαία μετά από εισροή υδάτων λόγω προβλήματος στο σύστημα αναπνευστήρα (snorkel), που έφτασε στη μπαταρία του σκάφους, προκαλώντας βραχυκύκλωμα, σύμφωνα με ανακοίνωση του εκπροσώπου του Ναυτικού της Αργεντινής Enrique Balbi.
«Θα έπρεπε να απομονώσουν τη συγκεκριμένη μπαταρία και να χρησιμοποιήσουν άλλη», ανάφερε χαρακτηριστικά ο Balbi.
Το υποβρύχιο είχε αναφέρει τη βλάβη, λίγο πριν χαθεί η επαφή και διατάχθηκε να επιστρέψει στο Mar del Plata.
Όσον αφορά την αναφορά για καταγραφή έκρηξης από τον Nuclear Test-Ban Treaty Organisation, που παρακολουθεί για εκρήξεις που μπορεί να προέλθουν από πυρηνική δοκιμή, ο ανατριχιαστικός ήχος μάλλον προήλθε από την σύνθλιψη του υποβρυχίου λόγω πίεσης, όταν κατέληξε σε μεγάλο βάθος ή πριν καταλήξει σε αυτό στα 600 μέτρα βάθος περίπου.
Ο θάνατος των 44 μελών του πληρώματος ήταν ακαριαίος...
Το γερμανικής κατασκευής υποβρύχιο κλάσης TR-1700-class ήταν από τα μεγαλύτερα υποβρύχια που είχαν ναυπηγήσει τα γερμανικά ναυπηγεία μετά το τέλος του Β'ΠΠ με εκτόπισμα 2.116 τόνους στην επιφάνεια και 2264 σε κατάδυση.
Πρόσφατα είχε περάσει από πρόγραμμα αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού, το οποίο ολοκληρώθηκε το 2014.
Το υποβρύχιο, με πλήρωμα 44 μελών, εξαφανίστηκε 430 χιλιόμετρα ανοιχτά της ακτής της χώρας.
Στο τελευταίο μήνυμά του προς τη ναυτική βάση, το ARA San Juan ανέφερε πως κατευθυνόταν προς το Mar del Plata με όλο το πλήρωμά του εκτός κινδύνου.
Το ARA San Juan επέστρεφε από αποστολή ρουτίνας στην Ουσουάια, κοντά στο νοτιότερο άκρο της Νότιας Αμερικής.
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου