Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2017

ΕΚΤΑΚΤΟ - ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ:Ενώνονται Αλβανία-Κόσοβο – Σερβικά MiG-29SMT στο Κοσσυφοπέδιο!

Ραγδαίες εξελίξεις έχουμε στα Βαλκάνια καθώς από χθες
στο κτίριο του προξενείου της Αλβανίας στο Μιλάνο κυματίζει και η σημαία του Κοσόβου σε μια ένδειξη πως οι δύο χώρες οδεύουν προς ενοποίηση ενώ ο πρόεδρος του Κοσόβου Χασίμ Θάτσι ζήτησε από τα Τίρανα να παραχωρήσουν την αλβανική υπηκοότητα σε πολίτες του Κοσόβου!

Μάλιστα το ανακοίνωσε με ανάρτησή του στο Facebook ο ίδιος πρωθυπουργός Έντι Ράμα δηλώνοντας ότι γίνεται έτσι πράξη η διακήρυξη Τιράνων και Πρίστινας για ενοποίηση των διπλωματικών τους αποστολών!

Ουσιαστικά έχουμε το πρώτο βήμα δημιουργίας Μεγάλης Αλβανίας.

Αμέσως η Σερβία δεν έχασε ούτε δευτερόλεπτο και τα ρωσικά MiG-29 που είχαν αφιχθεί πριν λίγες ημέρες από Ρωσία έπιασαν δουλειά με πτήσεις περιπολίας και επίδειξης ισχύος στα σύνορα με Κόσοβο.

H μεταφορά των ΜiG-29 έγινε με μεταγωγικό, αποσυναρμολογημένα μέσα σε An-124, διότι οι όμορες με τη Σερβία χώρες από όπου θα διερχόντουσαν αρνήθηκαν να δώσουν σχετική άδεια.
Τα μαχητικά έφτασαν στην αεροπορική βάση Βatajnica.

H Σερβία απέκτησε ξανά Αεροπορία και μπορεί τα έξι μαχητικά MiG-29SMT να είναι λίγα αλλά είναι θανάσιμα για την περιοχή.

Η Ρωσία έχει επίσης υποσχεθεί την παράδοση 30 αρμάτων μάχης και 30 τεθωρακισμένων οχημάτων στη Σερβία μαζί με S-300.

Ηταν τα ίδια μαχητικά με τα οποία οι Σέρβοι πιλότοι εκπαιδεύτηκαν μαζί με τους Ρώσους σε κοινές ασκήσεις βομβαρδισμού κατά την διάρκεια της άσκησης «Σλαβική Αδελφότητα 2017».



Η κατάσταση οδεύει σε μη αναστρέψιμο σημείο...

Σκληρή στάση απέναντι και στην Ελλάδα
Ο υπουργός εξωτερικών της Αλβανίας, Ντμίτρι Μπουσάτι, σε συνέντευξη του στο περιθώριο της Συνάντησης Ελλάδας-Βουλγαρίας-ΠΓΔΜ-Αλβανίας που έγινε στην Θεσσαλονίκη επανέφερε όλη την αλυτρωτική και εχθρική προς την Ελλάδα ατζέντα της αλβανικής εξωτερικής πολιτικής.

Αντιθέτως προκαλεί καθώς εμφανίζεται σταθερή στην διατήρηση του «Τσάμικου ζητήματος» αλλά και στην παραπομπή στις ελληνικές καλένδες του σημαντικότατου αν και συμβολικού θέματος, της απόδοσης της ελάχιστης τιμής στους χιλιάδες νεκρούς Ελληνες στρατιώτες του αλβανικού Μετώπου.
«Ακόμη δεν έχουμε κλείσει την συζήτηση για τις εκκρεμότητες του Β Παγκοσμίου Πολέμου, την Αρση του Εμπολέμου και τον σεβασμό στους Τσάμηδες» είπε ο κ. Μπουσάτι παραπέμποντας στην γνωστή θέση των ακραίων του κόμματος των Τσάμηδων για ίδρυση των δυο στρατιωτικών νεκροταφείων με αντίστοιχη δέσμευση της Ελλάδας για ίδρυση νεκροταφείου και μνημείου στο ελληνικό έδαφος για την «γενοκτονία» των...Τσάμηδων.
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...