
τον Κιμ Γιονγκ Ουν, νωρίτερα αυτό το έτος.
Το κρατικό κεντρικό πρακτορείο ειδήσεων της Κορέας (KCNA) αναφέρει ότι η CIA επιχείρησε να χρησιμοποιήσει ένα χημικό ή βιολογικό δηλητήριο για να εξοντώσει τον ηγέτη της Β. Κορέας.
Η εικαζόμενη απόπειρα δείχνει ότι οι ΗΠΑ είναι ο «κύριος ένοχος πίσω από την τρομοκρατική ενέργεια», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Το πρακτορείο ειδήσεων, το οποίο θεωρείται το κύριο προπαγανδιστικό όργανο του Εργατικού Κόμματος της χώρας, ανέφερε σχετικά: «Τον Μάιο του τρέχοντος έτους, μια ομάδα σκληρών τρομοκρατών διείσδυσαν στη χώρα μας με εντολή της Κεντρικής Υπηρεσίας Πληροφοριών (CIA) των ΗΠΑ, με σκοπό τη διεξαγωγή κρατικής τρομοκρατίας εναντίον της ανώτατης έδρας μας χρησιμοποιώντας βιολογική και χημική ουσία, συνελήφθησαν».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου