
αεράμυνας S-400 έχουν στρατοπεδεύσει στα προάστια της ρωσικής πρωτεύουσας και βρίσκονται σε απόλυτη ετοιμότητα.
«Οι μονάδες μάχης SAM
των δυνάμεων της Μόσχας έθεσαν σε λειτουργία το νέο σύστημα αεράμυνας πυραύλων
S-400 Triumph και βρίσκονται σε ετοιμότητα μάχης, προκειμένου να υπερασπίσουν
την πρωτεύουσα και την κεντρική βιομηχανική περιοχή της Ρωσίας από αέρος»,
δήλωσε το γραφείο τύπου του ρωσικού υπουργείου εθνικής άμυνας στο πρακτορείο
Interfax.
«Το βασικό καθήκον
των δυνάμεων αεράμυνας είναι η προστασία των ζωτικών υποδομών, στρατιωτικών
Αρχών, βιομηχανικών εγκαταστάσεων και εργοστασίων παραγωγής ενέργειας, καθώς
και των στρατευμάτων των ενόπλων δυνάμεων, των τηλεπικοινωνιών και μεταφορών από
επιθέσεις από αέρος», τόνισε το υπουργείο.
Σημειώνεται ότι
τουλάχιστον τέσσερα οπλικά συστήματα S-400 τέθηκαν σε λειτουργία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου