Θεωρεί παράνομα ακόμη και τα Ελληνικά δικαστήρια!
πηγη
Μιλάει
για παράνομες προσλήψεις, ενώ συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο! Δηλαδή
πολίτες που είχαν πετύχει στο ΑΣΕΠ, που εργαζόταν σε πάγιες και
πραγματικές θέσεις και είχαν δικαιωθεί από δικαστήρια, αλλά ο Μητσοτάκης
τους είχε πετάξει στα σκουπίδια για να τους έχει στο χέρι για χρόνια,
πλέον δικαιώνονται!
Δηλαδή ο Μητσοτάκης θεωρεί παράνομους αυτούς που δικαστήρια έκριναν νόμιμους...
Δηλαδή ο Μητσοτάκης θεωρεί παράνομους αυτούς που δικαστήρια έκριναν νόμιμους...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου