
Η Αμφίπολη με τα Μακεδονικά ευρήματά της πέρασε στο περιθώριο της Ιστορίας, και αποσιωπήθηκε…
Σε άλλες χώρες θα αποτελούσε Εθνικό Έμβλημα και τεράστια πηγή εσόδων, αλλά είπαμε, στην Ελλάδα κυριαρχούν πολλοί πολιτικοί προδότες και ανθέλληνες.
Απαγορεύουν οι Σιωνιστές Κοσμοκράτορες του ΡΟΤΣΙΛΝΤ, και οι Ανθέλληνες πολιτικοί δούλοι του ΡΟΤΣΙΛΝΤ και προδότες υπακούουν, εις βάρος της Ιστορίας και του πολιτισμού της Ελλάδος!!!
Ήταν μοναδική ευκαιρία να σώσουμε τη Μακεδονία από τους Σκοπιανούς, αλλά οι προδότες πολιτικοί την πούλησαν στους Σιωνιστές Επικυρίαρχους του ΡΟΤΣΙΛΝΤ, και της παγκόσμιας Σιωνιστικής Δικτατορίας.
Η Ιστορία θα γράψει με μαύρα γράμματα την προδοσίαν αυτήν.
ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΡΥΠΑΙΟΣ
hellasforce.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου