στη οικία του υπουργού Επικρατείας Αλέκου Φλαμπουράρη στα Εξάρχεια!
Μια ομάδα 40 ατόμων με πέτρες και αυτοσχεδιες βόμβες μολότοφ εξαπέλυσαν πυρ στο σπίτι του υπουργού, ενώ η ομάδα ΥΜΕΤ που φυλάσσει το σημείο, κατάφερε και τους απόκρουσε χωρίς να σημειωθούν μεγαλύτερες καταστροφές.
Υπενθυμίζεται ότι και στο παρελθόν το σπίτι του κ. Φλαμπουράρη έχει γίνει στόχος επιθέσεων με τη συγκεκριμένη να είναι η τρίτη στον αριθμό σε διάστημα λίγων μηνών.
loading...
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου