Κυριακή 22 Μαΐου 2016

ΣΤΙΣ «ΣΕΫΧΕΛΛΕΣ» Η ΜΠΑΖΙΑΝΑ! Το έριξε έξω...

peristera
Την ώρα που η συζήτηση για το πολυνομοσχέδιο βρισκόταν στο αποκορύφωμά της στη Βουλή, η Μπέττυ Μπαζιάνα πήγε…Σεϋχέλλες!

Σύμφωνα με δημοσίευμα του ΒΗΜΑτοδότη, η Μπέτυ Μπαζιάνα, σύζυγος του πρωθυπουργού, Αλέξη Τσίπρα, δεν πήγε φυσικά στο εξωτικό νησί του Ινδικού Ωκεανού, αλλά στο μεζεδοπωλείο «Σεϋχέλλες» στον Κεραμεικό!

Βρέθηκε εκεί την Παρασκευή με γυναικοπαρέα, με το δημοσίευμα να αναφέρει πως στο τραπέζι υπήρχε κρητική ρακή, αλλά και το ιδιαίτερο αερομάνουρο που φτιάχνεται σε χωριό της Κοζάνης...!
loading...
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...