Υπό τον φόβο των επεισοδίων η αστυνομική δύναμη στο αεροδρόμιο ήταν ισχυρή και έτσι δεν υπήρξαν επεισόδια, με τους αγρότες όμως να ζητούν άμεσα καθαρές απαντήσεις για το θέμα του ασφαλιστικού , ενώ τους παρότρυναν να πουν όχι στις αλλαγές που έρχονται σε ασφάλιση αλλά και στο φορολογικό!
Οι «μπαρουτοκαπνισμένοι» αγρότες φώναζαν δυνατά στους δύο βουλευτές «Λέτε ψέματα και μας δουλεύετε». Την ίδια ώρα οι κύριοι Δημητριάδης και Τελιγιορίδου προσπάθησαν να κατευνάσουν τα πνεύματα λέγοντας στους αγρότες πως η κυβέρνηση έχει διάθεση για διάλογο μαζί τους, ακούγοντας αμέσως πολλές αποδοκιμασίες.
«Δεν σας πιστεύουμε» φώναζαν συνεχώς οι συγκεντρωμένοι, ενώ κάποιος από αυτούς είπε κατά πρόσωπο στην βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ: «Πεινάμε, έχουμε εξαθλιωθεί. Γι” αυτό σας ψηφίσαμε;» χωρίς όμως να πάρει απάντηση από την κυρία Τελιγιορίδου. Οι έντονες φραστικές αντεγκλήσεις πάντως σταμάτησαν σ” αυτό το σημείο, καθώς οι δύο βουλευτές αποχώρησαν από το σημείο, χωρίς να δώσουν συγκεκριμένες απαντήσεις.
Πανικός επικράτησε πάντως και στην πόλη των Σερρών όταν αγρότες πέταξαν, όπως οι ίδιοι είπαν, αυγά στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ ενώ λίγο αργότερα τα πράγματα οξύνθηκαν όταν πάνω στον πανικό πήραν σημαίες του κόμματος και αφίσες με τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα και τα πέταξαν στο δρόμο, βάζοντάς τους φωτιά!
Κάποιοι αγρότες έβγαλαν τις σημαίες του ΣΥΡΙΖΑ και τις αφίσες του Τσίπρα και τα πέταξαν στο δρόμο, βάζοντάς τους φωτιά. Πήγαν και έβαλαν ελληνική σημαία και την έβαλαν στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ, γιατί δεν είχαν ελληνική σημαία και πέταξαν αβγά προς τις πινακίδες του κόμματο», τονίζει σχετικά στο protothema.gr ο Στέργιος Λίτος, πρόεδρος των αδέσμευτων αγροτικών συλλόγων του νομού Σερρών.
Στο μεταξύ, κλειστός παρέμεινε από τις 13:30 έως τις 16:00 ο δρόμος στον Προμαχώνα μέχρι το τελωνείο. «Ακούσαμε τις δηλώσεις Κατρούγκαλου. Αυτός ο άνθρωπος είναι εκτός πραγματικότητας. Είναι εκτός τόπου και χρόνου. Μέσα στο Σαββατοκύριακο θα συναντηθούμε και με άλλα μπλόκα στην Ελλάδα να συντονίσουμε από κοινού τις κινήσεις μας. Περιμένουμε η κυβέρνηση ή να πάρει πίσω τα μέτρα ή εάν δε μπορεί να παραιτηθεί. Η κυβέρνηση να μην τολμήσει να κατεβάσει το νομοσχέδιο για ασφαλιστικό και φορολογικό. Εάν το κάνει αυτό θα κλείσουν τα σπίτια μας», τονίζει ο κ. Λίτος, επισημαίνοντας πως «θα δώσουμε τον αγώνα μας μέχρι να δικαιωθούμε. Εάν κάνουμε πίσω, καταστρεφόμαστε».
«Αυτό που είπε ο υπουργός ότι από το 2008 έχουμε πάρει όλα τα χρήματα είναι ψέματα. Μας χρωστά πολλά χρήματα η κυβέρνηση. Είμαστε απλήρωτοι εδώ και χρόνια από λάθη του ΟΠΕΚΕΠΕ και άλλους. Υπάρχουν πάρα πολλές εκκρεμότητες και βγαίνουν και λένε ψέματα στον ελληνικό λαό, προσπαθώντας να βάλουν απέναντί μας τις άλλες κοινωνικές τάξεις. Πετρέλαια μας χρωστάνε από το 2013.
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου