Ανακοίνωση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός για το παιχνίδι στο Κύπελλο Ελλάδος ανάμεσα στην Παναχαϊκή και τον Παναθηναϊκό στην Πάτρα!
Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΕ:
«Απευθύνουμε
έκκληση σε κάθε φίλαθλο της ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ να μην μεταβεί στο
Παμπελοποννησιακό γήπεδο για την παρακολούθηση του αγώνα κυπέλου μεταξύ
της Παναχαϊκής και της ομάδας μας. Υπάρχει μεγάλος κίνδυνος προβοκάτσιας
για επεισόδια».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου