
Πολεμικά πλοία πέρασαν το πρωί τα Στενά προς την θάλασσα του Μαρμαρά!
Όπως ανέφερε το τουρκικό πρακτορείο ειδήσεων İHA, σήμερα το πρωί τρία πολεμικά πλοία που ανήκουν σε διαφορετικές χώρες του ΝΑΤΟ πέρασαν τον Ελλήσποντο με κατεύθυνση προς την Μαύρη Θάλασσα.Τα πλοία που ανήκουν στους Πολεμικούς στόλους της Ισπανίας («SPS Blas De Lezo»), της Πορτογαλίας («NRP D Francısco De Almeıda») και του Καναδά («HMCS Winning»), ήρθαν από το Αιγαίο και αφού πέρασαν τα στενά του Βοσπόρου , προχώρησαν προς τη Θάλασσα του Μαρμαρά.
Δεν δόθηκαν πληροφορίες για την πορεία των Πολεμικών Σκαφών ,ούτε για ποιό λόγο πέρασαν τώρα τα Στενά και ποιό είναι το λιμάνι προορισμού!
Οι Τούρκοι αν και γνωρίζουν δεν ανακοίνωσαν τίποτε ενώ η διέλευση των πολεμικών ανακοινώθηκε αφού διέρρευσε στον τύπο!
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου