
Με βάση την σημερινή ανακοίνωση του ΓΕΕΘΑ, 10 τουρκικά αεροσκάφη προχώρησαν στην παραβίαση του ελληνικού εναέριου χώρου, ούτε 1, ούτε 2, αλλά 18 φορές, ενώ καταγράφηκαν και 5 παραβιάσεις του FIR Αθηνών.
Η τουρκική ομάδα αεροσκαφών αποτελούταν από 6 μαχητικά, εκ των οποίων τα 2 έφεραν οπλισμό, και 4 ηλεκτρονικού πολέμου.
Το όλο συμβάν έλαβε χώρα σε βορειανατολικό, κεντρικό και νοτιοανατολικό Αιγαίο, με τους Έλληνες πιλότους να προχωρούν στην αναγνώριση και αναχαίτιση τους, σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες.
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου