
Τα υπερσύγχρονο πυραυλικό αντιαεροπορικό σύστημα
Pantsir-S1, γνωστό στο ΝΑΤΟ ως SA-22, χειρίζεται αποκλειστικά από Ρώσους
στη Συρία οι οποίοι και θα υπενθυμίζουν διαρκώς στους Τούρκους την
απειλή κατάρριψης κάθε φορά που θα σκέφτονται να παραβιάσουν το συριακό
εναέριο χώρο.
Συγκεκριμένα, τουρκικό F-16 που έκανε περιπολία στα σύνορα
Τουρκίας-Συρίας "παρενοχλήθηκε" από συριακό πυραυλικό αντιαεροπορικό
σύστημα το οποίο και το εγκλώβισε για 30 δευτερόλεπτα σύμφωνα με ανακοίνωση του Τουρκικού Γενικού Επιτελείου!
Η Τουρκία κατηγορεί την συριακή αεράμυνα λέγοντας ότι παρενοχλεί τα...μαχητικά της στα σύνορα Τουρκίας-Συρίας.
Σύμφωνα με την επίσημη τουρκική
ενημέρωση " έξι F-16 κατά τη διάρκεια περιπολίας κατά μήκος των συνόρων
Τουρκίας- Συρίας παρενοχλήθηκαν από συριακό αντιαεροπορικό σύστημα για
30 δευτερόλεπτα".
Yπενθυμίζουμε ότι το Pantsir-S1 εκτιμάται ότι μεταξύ άλλων
είναι υπεύθυνο για την κατάρριψη του τουρκικού αναγνωριστικού Phantom
RF-4E ανοιχτά της Λαττάκειας στις 22 Ιουνίου του 2012.
Πλέον οι Τούρκοι ζουν ένα απίστευτο ψυχολογικό πόλεμο κάθε
φορά που θα πετούν κοντά στα σύνορα με Συρία ενώ η Ρωσία εδραιώνει τη
"no fly zone" με κάθε ευκαιρία υπενθυμίζοντας ποιος κάνει το κουμάντο
στην περιοχή...
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου