κάπου τα έχουν «χάσει», και τώρα κομπάζουν ότι είναι έτοιμοι να χτυπήσουν τα ρωσικά πολεμικά αεροσκάφη ανοίγοντας έτσι τους Ασκούς του Αιόλου που πρώτοι τους ίδιους θα σαρώσουν.

Όπως αναφέρουν οι δημοσιογραφικές πληροφορίες, οι δυο χώρες θα προχωρήσουν εκτός των άλλων και στην αποστολή στις δυνάμεις της συριακής αντιπολίτευσης που μάχεται το νόμιμο καθεστώς Άσαντ, πυραύλους SAM-8 και SAM-9 ουκρανικής κατασκευής, για να χτυπήσουν τους Ρώσους.
Σίγουρα οι ειδήσεις αυτές δείχνουν πως το παιχνίδι έχει αρχίσει και «χοντραίνει» επικίνδυνα στην περιοχή μετά και τις πρόσφατες απειλές του Κατάρ ότι θα κηρύξει τον πόλεμο στην Ρωσία, και όλα δείχνουν πως κάποιοι στην Άγκυρα, στο Ριάντ και στην Ντόχα, έχουν χάσει την ψυχραιμία τους και απειλούν την Αρκούδα με φωτιά, που όμως πρώτους και καλύτερους θα κάψει αυτούς του ίδιους.
Ίδωμεν!
Νίκος Χειλαδάκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου