
Η αυτόματη λύση του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου Αθηνών δίνει τον σεισμό στα 5,2 Ρίχτερ. Το αμερικάνικο USGS κατέγραψε το σεισμό στα 5,4 Ρίχτερ. Δεν υπάρχουν αναφορές για ζημιές μέχρις τώρα.

Το ακριβές επίκεντρο της δόνησης εντοπίζεται 25χλμ. ανατολικά της Μεγίστης, 7χλμ. νότια της Φοινίκης και 18χλμ. νότια του Ντεμρέ. Το εστιακό βάθος του σεισμού υπολογίζεται στα 52χλμ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου