Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2015

Ο Εξάστερος…Καθάρισε τον Ολυμπιακό (70-64) μέσα στο ΣΕΦ!

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Σε ένα κακό παιχνίδι, χωρίς ρυθμό και με πολλά λάθη, ο Παναθηναϊκός, με ένα εντυπωσιακό σερί στην Δ’ Περίοδο (15-0), καθάρισε τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ (άδειο λόγω τιμωρίας)...
με 70-64 και πανηγύρισε την πρόκριση στα ημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδος. 

Οι «πράσινοι» συνέχισαν την…παράδοση που τους θέλει να παίρνουν εκείνοι την πρόκριση όταν βρίσκουν τον Ολυμπιακό «νωρίς» στο Κύπελλο.

Έτσι μαζί με τους ΠΑΟΚ, Άρη και Φάρο θα ριχθούν στη μάχη των ημιτελικών στις 12/12.

Πρώτοι σκόρερ για το «τριφύλλι» ήταν οι Δημήτρης Διαμαντίδης και Βλαδίμηρος Γιάνκοβιτς με 13 και 12 πόντους αντίστοιχα, ενώ από την ομάδα του Πειραιά που ήταν τραγικά άστοχη, κορυφαίος ήταν ο Γιώργος Πρίντεζης με 15 πόντους. 

Ένα εξάλεπτο στο ξεκίνημα της τέταρτης περιόδου ήταν αρκετό να κρίνει ένα πολύ κλειστό παιχνίδι. Σε εκείνο το σημείο ο Παναθηναϊκός με μπροστάρηδες του Γιάνκοβιτς και Πάβλοβιτς κατάφερε να κάνει ένα σερί 15-0 μετατρέποντας το 44-44 του 30′ σε 44-59.

Όσο και αν ο Ολυμπιακός προσπάθησε ως το φινάλε να ισορροπήσει τα πράγματα η διαφορά ήταν πολύ μεγάλη για τα δεδομένα του συγκεκριμένου αγώνα ώστε να μπορέσει να καλύψει τη διαφορά στο σκορ.

Τα δεκάλεπτα: 14-12, 26-26, 44-44, 64-70
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Σφαιρόπουλος): Γιανγκ 2, Παπαπέτρου 6, Σπανούλης 2, Στρόμπερι 4, Τσαϊρέλης, Μιλουτίνοφ 2, Πρίντεζης 19 (1), Αγραβάνης 6 (1), Μάντζαρης 2, Χάκετ 4, Λοτζέσκι 14 (2), Αθηναίου 3 (1).

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Τζόρτζεβιτς): Πάβλοβιτς 8, Γιάνκοβιτς 12 (1), Φώτσης 2, Ραντούλιτσα 4, Φελντέιν 14 (2), Διαμαντίδης 13 (1), Γκιστ 2, Καλάθης 5, Κούζμιτς 3.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...