
χωρίς ευτυχώς να κινδυνεύσει η σωματική του ακεραιότητα.
Ο κ. Αναστασιάδης, προπονητής του ΠΑΟΚ, έφυγε από την Τούμπα λίγο μετά τις 22:00 και στον δρόμο για το σπίτι του στους Νέους Επιβάτες Θεσσαλονίκης είχε ένα σοβαρό τροχαίο ατύχημα...
Πέρα απο μεγάλες υλικές ζημιές, ευτυχώς δεν προκλήθηκε κάποιος τραυματισμός σε εκείνον ή σε κάποιον άλλον επιβαίνοντα...
πηγη
