O
Vettel με τη νίκη του στην Κορέα έκανε άλμα προς την κατάκτηση του
τίτλου, ενώ ταυτόχρονα πέτυχε την 34η νίκη της κεριέρας του , την τρίτη
συνεχή στην Κορέα και την τέταρτη συνεχή της σεζόν.
Εύκολη νίκη για τον Vettel αλλά και εκ νέου γκρίνια (αυτή τη φορά από τον Webber) για τα ελαστικά της Pirelli.
Ο Γερμανός που ξεκίνησε από την Pole Position δεν δυσκολεύτηκε να στρίψει πρώτος και να πάρει την καρό σημαία για τρίτη συνεχόμενη φορά στην Κορέα.
Η προσπάθειά του δεν αλλοιώθηκε ούτε από την διπλή είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα και πλέον, υπό προϋποθέσεις είναι έτοιμος να πανηγυρίσει τίτλο στον επόμενο αγώνα. Πίσω από το Γερμανό τερμάτισαν οι Lotus των Räikkönen και Grosjean . Τέταρτος ο Nico Hulkenberg που άντεξε στην πίεση των Hamilton και Alonso που τερμάτισαν πίσω του.
Η εκκίνηση ήταν χωρίς παρατράγουδα, όμως αυτά δεν άργησαν να έρθουν.
Ο Perez που είχε κάνει αλλαγή ελαστικών στον 11ο γύρο και είχε βάλει τη μέση γόμα, μπλόκαρε σε ένα φρενάρισμα στον 31ο γύρο τον εμπρός δεξιά τροχό του και η πίστα γέμισε από ανθρακόνημα και λινά ελαστικού με αποτέλεσμα να μπει το αυτοκίνητο ασφαλείας. Οταν αυτό έφυγε, ο Räikkönen πέρασε τον Grosjean και ο Sutil κοπάνησε τον Webber με αποτέλεσμα η Red Bull να πάρει φωτιά και να χρειαστεί να μπει και πάλι στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Webber που είχε πατήσει θραύσμα, είχε ένα κλατάρισμα και αναγκάστηκε να μπει ξανά στα πιτ χάνοντας θέσεις και μαζί με αυτές και την ευκαιρία να τερματίσει στην βαθμολογούμενη ζώνη.
Ύστερα από το τέλος του αγώνα τα έβαλε με την Pirelli λέγοντας πως το τι θέλουμε εμείς οι οδηγοί φαίνεται να μην έχει τόση σημασία για αυτούς που ασχολούνται περισσότερο με το τι θέλουν άλλοι. Τα λάστιχα φθείρονται πολύ και εκρήγνυνται αυτό πρέπει να σταματήσει. Είμαι σίγουρος -συνέχισε ο Αυστραλός -πως από την Pirelli θα μας πουν πως το λάστιχο του Perez αστόχησε διότι παραμορφώθηκε από το μπλοκάρισμα. Ομως η αιτία του μπλοκαρίσματος είναι ότι αυτό έγινε διότι προηγουμένως είχε φθαρεί τελείως το πέλμα του λάστιχου.
O επόμενος αγώνας στην Ιαπωνία μπορεί και να εξασφαλίσει τον τίτλο στον Γερμανό, αν αυτός καταφέρει να πάρει 23 βαθμούς περισσότερους από τον Alonso, με δεδομένο ότι αυτή τη στιγμή η διαφορά που τους χωρίζει είναι 77 βαθμοί.
Ο Γερμανός που ξεκίνησε από την Pole Position δεν δυσκολεύτηκε να στρίψει πρώτος και να πάρει την καρό σημαία για τρίτη συνεχόμενη φορά στην Κορέα.
Η προσπάθειά του δεν αλλοιώθηκε ούτε από την διπλή είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα και πλέον, υπό προϋποθέσεις είναι έτοιμος να πανηγυρίσει τίτλο στον επόμενο αγώνα. Πίσω από το Γερμανό τερμάτισαν οι Lotus των Räikkönen και Grosjean . Τέταρτος ο Nico Hulkenberg που άντεξε στην πίεση των Hamilton και Alonso που τερμάτισαν πίσω του.
Η εκκίνηση ήταν χωρίς παρατράγουδα, όμως αυτά δεν άργησαν να έρθουν.
Ο Perez που είχε κάνει αλλαγή ελαστικών στον 11ο γύρο και είχε βάλει τη μέση γόμα, μπλόκαρε σε ένα φρενάρισμα στον 31ο γύρο τον εμπρός δεξιά τροχό του και η πίστα γέμισε από ανθρακόνημα και λινά ελαστικού με αποτέλεσμα να μπει το αυτοκίνητο ασφαλείας. Οταν αυτό έφυγε, ο Räikkönen πέρασε τον Grosjean και ο Sutil κοπάνησε τον Webber με αποτέλεσμα η Red Bull να πάρει φωτιά και να χρειαστεί να μπει και πάλι στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Webber που είχε πατήσει θραύσμα, είχε ένα κλατάρισμα και αναγκάστηκε να μπει ξανά στα πιτ χάνοντας θέσεις και μαζί με αυτές και την ευκαιρία να τερματίσει στην βαθμολογούμενη ζώνη.
Ύστερα από το τέλος του αγώνα τα έβαλε με την Pirelli λέγοντας πως το τι θέλουμε εμείς οι οδηγοί φαίνεται να μην έχει τόση σημασία για αυτούς που ασχολούνται περισσότερο με το τι θέλουν άλλοι. Τα λάστιχα φθείρονται πολύ και εκρήγνυνται αυτό πρέπει να σταματήσει. Είμαι σίγουρος -συνέχισε ο Αυστραλός -πως από την Pirelli θα μας πουν πως το λάστιχο του Perez αστόχησε διότι παραμορφώθηκε από το μπλοκάρισμα. Ομως η αιτία του μπλοκαρίσματος είναι ότι αυτό έγινε διότι προηγουμένως είχε φθαρεί τελείως το πέλμα του λάστιχου.
O επόμενος αγώνας στην Ιαπωνία μπορεί και να εξασφαλίσει τον τίτλο στον Γερμανό, αν αυτός καταφέρει να πάρει 23 βαθμούς περισσότερους από τον Alonso, με δεδομένο ότι αυτή τη στιγμή η διαφορά που τους χωρίζει είναι 77 βαθμοί.
Τα αναλυτικά αποτελέσματα του κορεατικού Grand Prix έχουν ως εξής:
Θέση | No | Πιλότος | Ομάδα | Γύροι | Χρόνος | Γκριντ | Βαθμοί |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull Racing-Renault | 55 | Νικητής | 1 | 25 |
2 | 7 | Kimi Räikkönen | Lotus-Renault | 55 | +4,2" | 9 | 18 |
3 | 8 | Romain Grosjean | Lotus-Renault | 55 | +4,9" | 3 | 15 |
4 | 11 | Nico Hulkenberg | Sauber-Ferrari | 55 | +24,1" | 7 | 12 |
5 | 10 | Lewis Hamilton | Mercedes | 55 | +25.2" | 2 | 10 |
6 | 3 | Fernando Alonso | Ferrari | 55 | +26,1" | 5 | 8 |
7 | 9 | Nico Rosberg | Mercedes | 55 | +26,6" | 4 | 6 |
8 | 5 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 55 | +32,2" | 11 | 4 |
9 | 4 | Felipe Massa | Ferrari | 55 | +34,3" | 6 | 2 |
10 | 6 | Sergio Perez | McLaren-Mercedes | 55 | +35,1" | 10 | 1 |
11 | 12 | Esteban Gutierrez | Sauber-Ferrari | 55 | +35,9" | 8 | |
12 | 17 | Valtteri Bottas | Williams-Renault | 55 | +47,0" | 17 | |
13 | 16 | Pastor Maldonado | Williams-Renault | 55 | +50,0" | 18 | |
14 | 20 | Charles Pic | Caterham-Renault | +63,5" | 19 | ||
15 | 21 | Giedo van der Garde | Caterham-Renault | +64,5" | 20 | ||
16 | 22 | Jules Bianchi | Marussia-Cosworth | +67,9" | 22 | ||
17 | 23 | Max Chilton | Marussia-Cosworth | +72,8" | 21 | ||
18 | 18 | Jean-Eric Vergne | STR-Ferrari | +2 γύροι | 16 | ||
19 | 19 | Daniel Ricciardo | STR-Ferrari | +3 γύροι | 12 | ||
20 | 15 | Adrian Sutil | Force India-Mercedes | +5 γύροι | 14 | ||
Εγκ. | 2 | Mark Webber | Red Bull Racing-Renault | +19 γύροι | 13 | ||
Εγκ. | 14 | Paul di Resta | Force India-Mercedes | +31 γύροι | 15 |
Σημείωση - Ο Webber κατατάχτηκε τρίτος,
αλλά τιμωρήθηκε με απώλεια δέκα θέσεων στο γκριντ, καθώς είχε
συμπληρώσει τρεις επιπλήξεις. Ο Bianchi κατατάχτηκε 21ος, αλλά εκκίνησε
22ος αφού απώλεσε λόγω ποινής τρεις θέσεις στο γκριντ, για παρενόχληση
του Di Resta στις κατατακτήριες δοκιμές..drive.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου