Πρέπει να θεωρούμε δεδομένο πως τουλάχιστο από τον έτερο
βραχίονα του αμερικανικού κατεστημένου-το ΔΝΤ-κλείνουν οι κάνουλες της βοήθειας προς την χώρα μας, ενώ πολύ δύσκολα και μετ’ εμποδίων θα φθάσει εδώ και η προγραμματισμένη για τις 13 Δεκεμβρίου δόση των 34 δις.
Πολύ
σύντομα οι Έλληνες πολίτες θα διαπιστώσουμε πως η σωτηρία της χώρας
είναι αποκλειστικά δική μας υπόθεση. Των πλουσίων αλλά και των φτωχών
κατοίκων αυτής της χώρας. Οι δανειστές μας δεν διαθέτουν κανένα
σχέδιο σωτηρίας της Ελλάδας. Ούτε οι Αμερικανοί, ούτε οι Γερμανοί.
Ακόμη κι αν δεχθούμε ότι αμφότεροι θέλουν να αρπάξουν τα πετρέλαια του
καθηγητή Φώσκολου, ώσπου αυτά να γίνουν εκμεταλλεύσιμα ο λαός θα
υποφέρει και θα εξαθλιώνεται. Κάτω από αυτές τις συνθήκες οι διοικήσεις
των τραπεζών πρέπει να ξανακοιτάξουν με προσοχή τις συγχωνεύσεις.
Οι
σημερινοί επικεφαλής όλων των τραπεζών είναι πολύ πιο ικανοί από τα
πολιτικά κομματατόσκυλα που διεκδικούν την κρατικοποίηση των τραπεζών
για να τις λεηλατήσουν.
Σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει οι τράπεζες να περιέλθουν στο έλεος του άθλιου διεφθαρμένου κρατικού μηχανισμού.
Οι
τράπεζες θα μπορούσαν να αποτελέσουν μοχλούς πραγματικής ανάπτυξης για
την Ελλάδα και σ΄ αυτή την κατεύθυνση θα πρέπει να εργασθούν οι
διοικήσεις τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου