Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

Για να μαθαίνουν οι νεώτεροι: Η διάλυση της Γιουγκοσλαβίας ξεκίνησε από ένα ματς!


Επειδή τα πράγματα είναι αγριεμένα στην Ελλάδα και υπάρχει πολύς συσωρευμένος θυμός, αλλά κάποιοι ηλίθιοι επιμένουν να χειραγωγούν τη διαιτησία, να τους θυμίσουμε λίγη ιστορία:Πατήστε εδώ



Ήταν 13 Μαϊου 1990. Ο Ερυθρός Αστέρας, η καλύτερη ομάδα της τότε ενωμένης Γιουγκοσλαβίας, ανέβηκε να παίξει στο εκτός έδρας ματς, με την Δυναμό Ζάγκρεμπ, ομάδα της σημερινής πρωτεύουσας της Κροατίας, με φανατικούς φιλάθλους. Ο Ερυθρός Αστέρας ήταν το "κατεστημένο" και η κόντρα με τη Δυναμό κρατούσε δεκαετίες. Τον Ερυθρό Αστέρα συνόδευαν 3.000 οπαδοί του και δεν άργησαν τα επεισόδια, με αφορμή την προκλητική  διαιτησία, από τα οποία τραυματίστηκαν σοβαρά 60 άτομα.
Η αστυνομία έδειξε υπέρμετρη σκληρότητα με τους οπαδούς των γηπεδούχων και μετά τον αγώνα τα επεισόδια επεκτάθηκαν σε όλη την πόλη κι έτσι ξεκίνησε ο εμφύλιος στη Γιουγκοσλαβία που οδήγησε στη διάλυσή της.
Δεν ήταν βέβαια η αιτία, αλλά η αφορμή να εκραγεί ο κόσμος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...