Επειδή τα πράγματα είναι αγριεμένα στην Ελλάδα και υπάρχει πολύς συσωρευμένος θυμός, αλλά κάποιοι ηλίθιοι επιμένουν να χειραγωγούν τη διαιτησία, να τους θυμίσουμε λίγη ιστορία:Πατήστε εδώ
Ήταν 13 Μαϊου 1990. Ο Ερυθρός Αστέρας,
η καλύτερη ομάδα της τότε ενωμένης Γιουγκοσλαβίας, ανέβηκε να παίξει
στο εκτός έδρας ματς, με την Δυναμό Ζάγκρεμπ, ομάδα της σημερινής
πρωτεύουσας της Κροατίας, με φανατικούς φιλάθλους. Ο Ερυθρός Αστέρας
ήταν το "κατεστημένο" και η κόντρα με τη Δυναμό κρατούσε δεκαετίες. Τον
Ερυθρό Αστέρα συνόδευαν 3.000 οπαδοί του και δεν άργησαν τα επεισόδια,
με αφορμή την προκλητική διαιτησία, από τα οποία τραυματίστηκαν σοβαρά
60 άτομα.
Η αστυνομία έδειξε
υπέρμετρη σκληρότητα με τους οπαδούς των γηπεδούχων και μετά τον αγώνα
τα επεισόδια επεκτάθηκαν σε όλη την πόλη κι έτσι ξεκίνησε ο εμφύλιος στη
Γιουγκοσλαβία που οδήγησε στη διάλυσή της.
Δεν ήταν βέβαια η αιτία, αλλά η αφορμή να εκραγεί ο κόσμος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου