Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΘΕΡΜΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΚΑΙ ΝΕΚΡΟΥΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ!


LimenikoXL1-

ΕΠΙΔΙΩΞΑΝ ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ ΤΟΝ ΕΜΒΟΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ ΣΤΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΤΗΣ 26ης ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
Καθαρά εχθρική ενέργεια που θα μπορούσε να καταλήξει σε τραγωδία, ήταν η απόπειρα εμβολισμού του σκάφους της Ακτοφυλακής ΛΣ 616, από το περιπολικό TCSG 101 της τουρκικής Ακτοφυλακής, όπως αναφέρουν αξιόπιστες πηγές του Λιμενικού.
Όπως λοιπόν αναφέρουν οι συγκεκριμένες πηγές τα ξημερώματα της 26ης Σεπτεμβρίου οι Τούρκοι εκβίασαν "θερμό" επεισόδιο την θαλάσσια περιοχή του Φαρμακονησίου. Πιο αναλυτικά τις πρώτες πρωινές ώρες της 26ης Σεπτεμβρίου όπως ήδη έχουμε γράψει από την πρώτη στιγμή που αποκαλύψαμε το επεισόδιο, το ΛΣ έστειλε ένα περιπολικό πλοίο το ΛΣ 616 στην περιοχή του Φαρμακονησίου για να βοηθήσει το σλοβενικό σκάφος της Frontex που έπλεε εντός ελληνικών χωρικών υδάτων και παρενοχλείτο από το περιπολικό TCSG 101 τουρκικής Ακτοφυλακής.
Ο Τούρκος κυβερνήτης του περιπολικού ζητούσε επίμονα από τον κυβερνήτη του σλοβένικού πλοίου της Frontex να απομακρυνθεί από την περιοχή, υποστηρίζοντας ότι έπλεε εντός "τουρκικών χωρικών υδάτων". Ό Σλοβένος κυβερνήτης, αγνόησε τις κλήσεις του Τούρκου και σε βοήθεια του έφτασε λίγο αργότερα το ΛΣ 616 .
Στην προσπάθεια του το ελληνικό σκάφος να προστατεύσει το σλοβενικό από την επιθετικότητα του Τούρκου κυβερνήτη,μπήκε ενδιάμεσα ρτων δύο σκαφών, αλλά το τουρκικό "πήρε θέση μάχης" (να σημειώσουμε ότι δεν ήταν 11μετρο όπως ανέφεραν οι πρώτες πληροφορίες, αλλά 31 μέτρα): Το τουρκικό περιπολικό τύπου Kaan 29 εκτοπίσματος 90 τόνων και μήκος 31 μέτρων εμβόλισε το ελληνικό σκάφος τύπου Panther 57 MKII εκτοπίσματος 27 τόνων και μήκους 19,2 μέτρων του επιτέθηκε και επιχείρησε να στείλει το ελληνικό σκάφος στο βυθό!
Την ίδια στιγμή οι εντολές που έχει η Ακτοφυαλκή είναι να μην προκαλούν τους Τούρκους, ενώ και το ελληνικό σκάφος είναι παλαιά ναυπήγηση και δεν είχε την δύναμη να ξεφύγει από την τουρκική μετωπική επίθεση.
Από τον εμβολισμό το ελληνικό σκάφος υπέστη σοβαρές ζημιές και αν δεν πραγματοποιούσε την τελευταία στιγμή έναν πολύ δύσκολο ελιγμό ο κυβερνήτης του ελληνικού σκάφους, αυτή την στιγμή θα βρσικόταν στο βυθό. Αλλά δεν γλίτωσε την σοβαρή ζημιά: Πιο συγκεκριμένα αποξηλώθηκε η πλευρά στην οποία το τουρκικό πλοίο π
Χάρις στις ικανότητες του κυβερνήτη και του πληρώματος του ελληνικού περιπολικού σκάφους αποφεύχθηκαν τα χειρότερα, ενώ ο επαγγελματισμός και η ψυχραιμία του κυβερνήτη του ΛΣ 616 ο οποίος κατάφερε να ελέγξει την κατάσταση απέτρεψε την ανταλλαγή πυρών, αφού και οι δύο πλευρές ήταν έτοιμες να ανοίξουν πύρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...